دانلود ویدیو جاستین بیبر در برنامه ی Today Show + خبر از پدر شدن جاستین و شایعات +...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من غزاله احمدی ساکن بندر انزلی واز طرفداران جاستین بیبر هستم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



href="newsloxblog.rozblog.com/Forum" target="_blank">

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

دانلود ویدیو جاستین بیبر در برنامه ی Today Show + خبر از پدر شدن جاستین و شایعات +...






<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
:ادامه مطلب:
نوشته شده در <-PostDate->ساعت <-PostTime-> توسط <-PostAuthor->| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت



justin bieber





جاستین فردا در مراسم EMAs حضور داره در حالی که سلنا گومز مجری این برنامه انتخاب شده و جاستین به همراه خوانندگانی دیگر در این برنامه اجرا خواهند داشت....

فردا که اینترنت من قطع میشه ! اگه وصلش کردم اجراشو میذارم اگر هم نشد که....

__________________________________________________











عکس های شخصی جدید از جاستین بیبر




عکس جدید Justin Bieber & Micheal Buble

هردوی اینها 2تا خواننده ی کانادیی موفق هستند و هردوشون واسه کریسمس آلبوم دادن بیرون...

_____________________________________________________




و اما جریان این دختر که ادعا میکنه جاستین بیبر پدر بچه ی 3 ماهه ی اونه و بدجور داره دردسر درست میکنه واسه جاستین با شایعات و خبرهایی که واسه مطبوعات ایجاد میکنه !

جالب اینجاس رفته یه صفحه ی شخصی توی فی/س بو//ک ساخته و فکر میکنه الان مشهور شده و هی اونجا میگه جاستین شوهر آینده ی منه و طرفدارهای جاستین هم همینطور دارن بهش ف/ح/ش میدن و اونم دست از این مسخره بازیاش برنمیداره !

+





و حالا رسانه ها اومدن از این فرصت استفاده کردن و گفتند سلنا گومز به خاطر رابطه ی جاستین با دختر دیگه اون رو ترک کرده و رابطشون تموم شده ! ولی جاستین این خبر رو تکذیب کرد و گفت سلنا به خاطر مراسم EAMs کشور رو ترک کرده وگرنه رابطه ی ما تموم نشده !

+




جاستین هم دیروز با برنامه ی Today Show مصاحبه داشته و توی اون مصاحبه راجع به آلبومش حرف میزنه و وقتی که ازش میپرسن تا حالا با اون دختر که ادعا میکنه تو پدر بچه ی منی ملاقات داشتی جاستین هم در جواب میگه : هرگز اون زن رو ملاقات نکردم !

ویدیو مصاحبش رو آوردم ! ببینید هم عکس ها هم ویدیو رو توی یه فایل زیپ گذاشتم! توی این فایل مصاحبه ی کامل جاستین هست و نشون میده که با طرفداراش عکس میگیره و امضا بهشون میده و یجاش یکی از طرفداراش ازش میپرسه من خیلی دوستت دارم توام منو دوست داری ؟ جاستین هم در جوابش میگه من تورو بشتر دوست دارم ! ( خیلی خوشم اومد وقتی اینو به طرفدارش گفت
)



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ادامه مطلب ...