شایعه پدر شدن جاستین بیبر + عکس های موزیک ویدیو جدید Fa la la
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من غزاله احمدی ساکن بندر انزلی واز طرفداران جاستین بیبر هستم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



href="newsloxblog.rozblog.com/Forum" target="_blank">

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

شایعه پدر شدن جاستین بیبر + عکس های موزیک ویدیو جدید Fa la la






<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
:ادامه مطلب:
نوشته شده در <-PostDate->ساعت <-PostTime-> توسط <-PostAuthor->| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت



justin bieber
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 14:11 ::  نويسنده : ghazale ahmadi       







خبر خوب اینکه جاستین بیبر و گروه Boyz II Men دارن ویدیو Fa la la رو میسازن و هنوز مشخص نشده که ویدیو کی بیرون میاد... به محض اینکه اومد میذارم توی وب...

فکر کنم بعد از این هم ویدیو جاستین و ماریا کری ریلیز بشه...

خیلی خوبه!



بچه ها لینک آلبوم Under The Mistletoe رو درست کردم... از سرور حذف شده بود ! لینک سالم گذاشتم...


_________________________________________________________




بچه ها من اصلا علاقه ای به گذاشتن این خبر نداشتم وگرنه میتونستم این خبر رو 4روز پیش بذارم ولی دیدم انگار این خبر داره جهانی میشه و سایت های معتبر خارجی هم این خبر رو گذاشتن...

قضیه از این قراره که دختر 20 ساله ای به نام ماریا از اوایل ماه اکتبر داره میگه که جاستین بیبر پدر فرزند 3 ماهه ی من است و من از جاستین میخوام که هزینه ی بچمون رو تامین کنه!

جاستین بیبر این خبر رو تکذیب کرده گفته من هیچ رابطه ای با این دختر 20 ساله نداشتم و این بچه هم مال من نیست میتونید تست DNA بگیرید تا کامل متوجه بشید این خبر شایعش!

ماریا دختر 20 ساله میگه 5 اکتبر 2010 بعد از اینکه کنسرت جاستین در لس آنجلس تموم شد و بعد از اون..... و این اتفاق افتاد و من باردار شدم!

به نظر من این خبر کاملا الکیه ! شایعه های بزرگتر ار این هم بودن که یک هفته بعد فراموش شدن !

این دختر فقط دوست داشته تو مجله و رسانه ها مطرح بشه که اینطورم شد وگرنه جاستین کمبود نداره که بیاد همچین کار مسخره ای بکنه !

ولی مجله های معتبر و سایت ها و رسانه های معروف دارن این خبر رو کشش میدن ! نمیدونم واقعا هدفشون چیه! مثل فیلم Game Plane شده انگار!!

عکس اون بچه روی مجله هست ! هیچ شباهتی به جاستین نداره!!


عکس های بیشتر از ماریا دختر 20 ساله که ادعا میکنه با جاستین رابطه داشته!








شیطونه میگه خودم...... !!!!




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ادامه مطلب ...