فتوشات جدید جاستین + دی وی دی Under The Mistletoe + نظر شما راجع به جاستین
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من غزاله احمدی ساکن بندر انزلی واز طرفداران جاستین بیبر هستم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



href="newsloxblog.rozblog.com/Forum" target="_blank">

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

فتوشات جدید جاستین + دی وی دی Under The Mistletoe + نظر شما راجع به جاستین






<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
:ادامه مطلب:
نوشته شده در <-PostDate->ساعت <-PostTime-> توسط <-PostAuthor->| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت



justin bieber





این DVD آلبوم Under The Mistletoe هست ! عکسشو گذاشتم ببینید واسه اینکه از بدبختیمون نمیتونیم بخریم!


______________________________________________________





اینم یه آقا پسر که مثل من طرفدار جاستین بیبره

_________________________________________________________________




شات جدیده جاستین

خیلی قشنگه..................................

_________________________________________________________




اگر میتونستید توی یه کلمه جاستین رو توصیف کنید / اون یه کلمه چی بود ؟

فقط یه کلمه....


Beautiful

Talented

Generous

Hot

Smart

Caring 

Love

Swag

Inspration

Cut

Heaven

Silly

Goergous

Flirt

Amazing

Handsome

Perfect

God

Cool

Beast



خود من love رو انتخاب میکنم.....






Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ادامه مطلب ...