اخبار جاستین بیبر
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من غزاله احمدی ساکن بندر انزلی واز طرفداران جاستین بیبر هستم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



href="newsloxblog.rozblog.com/Forum" target="_blank">

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

اخبار جاستین بیبر






<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
:ادامه مطلب:
نوشته شده در <-PostDate->ساعت <-PostTime-> توسط <-PostAuthor->| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت



justin bieber
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : ghazale ahmadi       

 


جاستین گفته که دوست دارم توی کانادا ازدواج کنم و بچه هام توی کانادا به دنیا بیان

جاستین در انتاریو به دنیا اومده و اونجا بزرگ شده.جاس گفت:من میخوام برگردم به کانادا و اونجا

تشکیل خانواده بدم نمیدونم چرا من اهل کانادا هستم و دوست دارم بچه هام مثل خودم اهل کانادا

باشن!



آلبوم جاستین کریسمس بیرون میاد

جاستین میخواد تمام درآمد حاصل از فروش این آلبومش رو به موسسه خیریه بده!

جاستین دیروز تو//ییت کرد:بله درسته....ما داریم توی استودیو برای کریسمس یه کار ویژه انجام

میدیم.ما به منظور به دست اوردن پول بیشتر در کریسمس امسال برای موسسه خیریه تلاش میکنیم!

جاستین توی تو/ییتر سوال کرده:باید یه اسم خوب برای این آلبوم پیدا کنیم چون خیلی ویژه است.چه

اسمی خوبه؟


 

جاستین میخواد یکی از آهنگای آلبوم جدیدشو خودش با پیانو بزنه

توی عکس بالا میتونید اسکوتر براون و Tricky Stewart کارگردان موزیک ویدیو BABY رو هم ببینید!


جاستین بیبر و تیلور باهم آهنگ BABY رو اجرا کردن

جاستین تاحالا یه بار آهنگ Overboard رو با مایلی سایرس اجرا کرده و توی KARAOKE هم با سلنا یه

آهنگو خوندن.


قراره توی تگزاس یه خیابونو به نام جاستین بیبر کنن.یه دختر ۱۱ ساله به نام Caroline Gonzalez

یکی از طرفدارایه جاستینه و جاستینو خیلی دوست داره و گفته که باید توی شهرمون یه خیابون به نام

جاستین بیبر داشته باشیم.این خیابونه رو که به اسم جاستین کردنش خیابون اصلیه.


عکسهای جدید جاستین


لطفا آپـــ های پایینی رو هم بخونین!

آخــه همشون جدیدا!

هرکی کمتر از 5تا نظر بزاره واسه این پست دیگه به وبش نمیام!



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ادامه مطلب ...