آهنگ الهام بخش جاستین
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من غزاله احمدی ساکن بندر انزلی واز طرفداران جاستین بیبر هستم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



href="newsloxblog.rozblog.com/Forum" target="_blank">

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

آهنگ الهام بخش جاستین






<-BlogTitle->

<-BlogDescription->

<-PostContent->
:ادامه مطلب:
نوشته شده در <-PostDate->ساعت <-PostTime-> توسط <-PostAuthor->| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت



justin bieber
چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 15:19 ::  نويسنده : ghazale ahmadi       




یه خبر خیلی جالب !  وقتی Hollywood Reporter از جاستین پرسید 5آهنگی که روی تو تاثیر گذاشتن چه آهنگ هایی هستن ؟ ! اونم گفت :

1- Micheal Jackson - Mand iN The Mirorr

دلیلش : شما میتوانید هرآنچه که در این شعر گفته است را احساس کنید ! پیام پشت متن این شعر فوق العاده است !

______________________________________________________________

I Believe I Can Fly - R.Kelly

دلیلش :  این آهنگ مثل آهنگ نور سی نور میمونه معنیش اینه که همه چیز رو باید باور کنی ! قطعا آهنگ نشاط بخشی است !

______________________________________________________________



3- Dear God - Boyz II Men

دلیلش  : مامانه من از وقتی که بچه بودم این آهنگو گوش میکرد و من با این آهنگ بزرگ شدم و این آهنگ آیتونز من است !

_______________________________________________________________


Down to Earth - Justin Bieber - 4

دلیلش : و اما آهنگ چهارمی یکی از اهنگ های خودش هست به خاطر اینکه وقتی که بچه بود مامان و باباش از همدیگه جدا شدن و واسه همین فکر میکنه این یکی از اهنگ های الهام بخشش است و میگه که همین امروز هم پدر و مادر خیلی از بچه ها از همدیگه جدا میشن !

________________________________________________________________


5- Never Say Never - Justin Bieber - Jaden Smith

دلیلش : این آهنگ اساسا در مورد من است راجع به بچه ای که در یک شهر کوچک و کم جمعیت زندگی میکرده ولی حالا رویاها و آرزو هاش بر آورده شدن !

___________________________________________


حالا بچه ها شما هم نظر بدید و بگین چه آهنگ های واستون الهام بخشه و روتون تاثیر گذاشته ؟ !



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ادامه مطلب ...